Skip to main content

Posts

Showing posts from January, 2014

2014 Istanbul Aku Datang

Assalamualaikum

Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk meneruskan kehidupan pada tahun 2014. Angan-angan 2014 nak makin rajin berblog tapi hampeh wal hancussss, iolls hanya mampu blogwalking sepanjang meniti hari-hari 2014. Terima kasih banyak-banyak buat kengkawan blogger yang sudi singgah kat blog mati segan hidup tak mau ni..sayang korang =)
Kalau nak diringkaskan sepanjang tahun lepas alhamdulillah banyak perkara berlaku yang mematangkan diri aku. Jatuh bangun aku dalam mengejar cita-cita banyak mengajar aku erti sabar dan benarlah tak semua apa yang kita inginkan akan jadi milik kita. Subhanaallah baru aku sedar selama ni aku leka dalam mengejar keinginan yang tiada penghujung. Sorrylah yer taip entri ni malam buta (semalam) so jiwang dia lain macam cikit bhahahaa.
Sebenarnya banyak benda sangat aku nak citer tapi bila fikir balik hurmm simpan jelah dalam hati peram sampai berulat haha. Yang boleh kongsi tu aku kongsi la yer. Actually  banyak giler kot aku terhutang entri trave…